Mükemmel Nickler - Sizin Portal

Mükemmel Nickler

Wednesday, July 2, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

25.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

߀n! n€ kAdAr ÇaßuK UnuTuR$aN,O kAdAr çAßuK KaVu$acAk$ın MutLuLuğA....!!

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR...

' y@n YüR€ğİm Y@n AcI$IyLa PaRçaLaN YaN kİmİn UmRuNdA $€n K€nDi HaLiN€ yAn..


küçüktüm eLLerimi niye tutmadın baba . şimdi hesap werme bna . duyamam seni arka sıraLarda . baba'm artık çok geç zamann ...

Ölümsüz Dünyada... Ecel Ol AL BENİ... Nefessiz Zordayim... Zamansız Bir Mekanda... Çıkmaz Bir Yoldayim... Amansız İsyanda... Ecelim OL BENİM..

Sokakta Birini Gördüm TakıLdı GözLerim GözLerine..a$ığım Zannetti Bni Kendine..Halbuki Ne BiLsin ! Benziyordu GözLeri GözLerine...!

ναу вє ! ιçιмιz∂єкι çσ¢υк ∂α gαуяı мєşяυ çıктı ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

Küçük kelebeğin tül kanatlarının pırıltılı tozları parmak uçlarıma karıştı. Onlar oradan ne zaman uçarlar sen yüregimden o zaman .

ßU DünyaDa KonuKsuN ßu DünYaDaN KopUksuN !

Tutsam eLLeriNdeN qeçmi$i UnutamamKi öPsem qözLeRinden ya$Ları kuRutamamKi damaGım çöLe döNmü$ sesiM çamuRa,oYuncaGını qeRiveR içiMDeki çoCuGa!

SEnsizz Buraların tadı tuzu yoqhh düşünsene yedigim salatada bile seni arıyorum... simdii Bana söylermisn.. Bİ HIYARIN eKsikligi bu kadar mıı...bellı olur ..!!..??

Dalma... Düşünme... Ağlama... Hayat bu!.. mahfeder insanı mesutken... Bak ben ağlıyormuyum?.. herşeyimi kaybetmişken ..

Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?

sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

YaRınıMı bRaqTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!

Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!

İstanbul sana susamalı
Benim sana susadığım kadar
Bu hasret İstanbul'a da koymalı bana koyduğu kadar...

El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..

sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !..

yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..

hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!

...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...

YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?

YaPma ße azRaiL MarioNun ßiLe 3 Canı war
вη кιмѕєуι ѕαтмαм//ѕαтмαк вαηα уαкιѕмαzz//ѕαтιℓмαуι нαкк є∂ισѕα кσуυ νєяιρ//вєℓєѕє νєяιяιιм//!!

*ßiRiNé VéRiLéCéK DéqéR uqRuNa FéDa éDiLéßiLéCéKLéRLé öLÇüLéßiLiYoRSa aÇ qöZLéRiNi éTRaFıNa ßyasak..qöRDüqüN HéR$éYi Féa éDéßiLiRiM..aMa SaKıN aYNaYa ßaqMa.!

ßu sewdayı kaLBime gömdüm we Sen öLdün...

ayLar geChsede yıLLar gechsede..1ömür böLe sürshedee ßn snii unutamam

kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye bye=))

кαηLı вıçαкLı ∂єqiL вυ α$к...zαηLı νє уαѕαкLı....∂öηü$üηüη ¢αηı ¢єнєηηємє ! уαяαм∂α qi∂i$iη ѕαкLı..!

NiCkiNi ßiLe qöRmek İsTeMiyoRum, MsN'yi aÇmaSan iYi eDerSin! MaiLLerim saNa yasakıR Mı qeLdi? EnqeLLedim SeNi aFeDerSinnn .!

Va®LiK ®uHu Te®K eDe® GöZüN GöZüMDeN aY®iLiNCa! BeNDeKi a$K aLTiN MiSaLi aGi®LiGiNCa!


Kırgıήıм ..Kįмέ oĿdцgцήц Nέyέ oĿdцgцήц ßįĿмέdέή Kırgıήıм..ßέĿkį Hąyątą ßέĿkį Kέndįмέ Kırgıήıм Sądέcέ..

it|é köpék|é µqrâ$âcâk wâktim o|sâydi vétérinér o|ur öncé séni tédâvi édérdim..

Depresif bu alemin içinde akli dengemi yitirip suikast notları tuttum kendime ..

|bir haykırıştı bendeki duyulmayan duyulsada anlaşılmayan..|bir sancıydı bendeki bilinmeyen bilinsede durdurulamayan...!!!|

Kim GöRMü$ KiM SeWmİ$ BEnİm KaDaR MuCiZe A$KLaR YaŞaIP Kim ÖlmÜŞ BeNim KaDaR.._??


diri diri gömülen hayallerimin ardından...bir bir sökülen umutlarım tükendi...

Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?

Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

DurDurak ßiLmes aH ßu qönüL sürünerek ßak qeÇti ßir öMr suÇLı oLan ßensem söLE ßiLeim TUT ELİMİ YANINA qELEİMM ...! = ' (

qökhYüsüne yaShdm aDın ßnLErce yıLdısLA aLdrmadı qüLüp qeÇti çaqRımaa

ztn heß söLErm hiÇ ßana qöRe diiL ßu dnYa

 
 
 
 

0 comments: