sempatik nickler - Sizin Portal

sempatik nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

16.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar DeLiKaNLı]

ÇoK öZüR DiLiOrUm ELLeRiNi tUttUğUm iÇiN... ÇoK öZüR DiLiOrUm gÖzLeRiNe bAkTIğIm iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiOrUm SeNi İnSaN yErİnE KoYuP SeVdİğİm iÇiN..

Belki"lerden, "İhtimal"lerden, "Keşke"lerden Medet Umuyorum. Senin Büyük İhitmalle Yabancısı Olduğun Düşler Büyüterek... SonsuzLuk Koyuyorum Senin O Güzel Adını...

Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..

SaYenDe YoLa GeLdi KaLbim YanLı$ı DoğRuYu AyıRıOr Sen ekSiLeLi HaYaTımDan YüZÜmDe GüLLer aÇıOr

*Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ.....

BuLUtLaR AğLıYoRsA bEn SuSaRıM :!: BeN AğLaRqEnDe OnLaR SuSSuN!

kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye bye=))

Kırgıήıм ..Kįмέ oĿdцgцήц Nέyέ oĿdцgцήц ßįĿмέdέή Kırgıήıм..ßέĿkį Hąyątą ßέĿkį Kέndįмέ Kırgıήıм Sądέcέ..

"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"

 
 
 
 

0 comments: