Dogal nickler - Sizin Portal

Dogal nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

16.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

gulmenin moda oldugu bir devirde agliyorum, genc olmanin moda oldugu bir devirde yasliyim, seni sevmenin daha az cesaret istedigi bir devirde senden nefret ediyorum

yalan soyluyorum ama inan bana bu dogru

insanlarin hakkimda ne dusundugunu onemsemeyerek hayatimi on yil uzattim

insanlarin yaninda mutlu degilim, yeterince icersem kayboluyorlar

kimsenin istirabi olmasi gerektiginden fazla degildir

korktuklari icin entelektuellesir insanlar,umitlerini yitirdikleri icin degil ve korkmakla umitsiz olmak arasindaki fark bir entelektueldir

bence icmek,hergun tekrarlanilabilen ve ertesi gun tekrar hayata donulebilen bir intihar seklidir...

 
 
 
 

0 comments: