GüLümseten Nickler - Sizin Portal

GüLümseten Nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

22.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

Allah' M yqmrr yaqdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!


..SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

Dalma... Düşünme... Ağlama... Hayat bu!.. mahfeder insanı mesutken... Bak ben ağlıyormuyum?.. herşeyimi kaybetmişken ..


Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?


sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..


YaRınıMı bRaqTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!

' Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!


İstanbul sana susamalı
Benim sana susadığım kadar
Bu hasret İstanbul'a da koymalı bana koyduğu kadar...

El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..


sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !..

yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..


hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!


...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...


YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?


'nefess aLma efess aL'


Ey,iKi AdımLık YérKüré
Sénin ßütün aRka ßahçéLérini
Gördüm ßén .. .


Hayat Né Garip öküzLér FaLan...


ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...(L)

"ßén séni séviyorum ama..."Larına kar$ıLık, "...ama ßén séni séviyorum"Larım vardı..
qittikcé dévrikLé$ti..
SiLdim héßsini..


fasLa özénMé aLTında kaLıRsın (,


Hépimiz sorumLuLuk sahiBi oLamayacak kadar ßénciLiz


kaLBim saBrımı durdurur vé diLimidé $éytan doLdurur

 
 
 
 

0 comments: