DARGIN NİCKLERİ - Sizin Portal

DARGIN NİCKLERİ

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

16.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

yaralarımı sarmak isterken karşıma cıktın kapanmaya başlandığını hissetdiğim anda daha beter yaraladın beni şimdi git bişey söleme anlamsız kelimeleri kulanmaya kalkma o kadar küçülme gözümde bari ŞİMDİ SADECE GİT ama benden aldıklarını geri vererek
------
sana bir teşekkür borçluyum.çünkü sen bana aşkı,aşkın yanında da nefreti öğrettin.keşke öğretmeseydin,keşke seni öldü bilseydimde senden nefret etmeseydim.elveda eski aşkım yeni nefretim...
------
Sevdim seni sanma kalbim yetimdir...Ölsemde yalvarmam aşkım asaletimdir.......
------
meçhul olmuş lakabım gittiğinden beri.kaybettim kendimi gel güzel gözlüm.bulayım yine benliğimi...
------
Sevgilim değil ama sevdiğimdin.artık nefret ettiğim bile değilsin.
------
SENİ SEVDİĞİM GÜNE LANET OLSUN... SANA VERDİĞİM DEĞERE YAZIKLAR OLSUN... SENİ TUTAN ELLERİM KIRILSIN... SENİ SEVEN KALBİM DURSUN... SENİ GÖREN GÖZLERİM KÖR OLSUN... EN ÖNEMLİSİ BU HAYATTA SENİ TANIDIM YA BU HAYATA LANET OLSUN... SENDEN NEFREEEET EDİYORUM.........
-------
İÇİMDEKİ NEFRETİ KİMSE ALAMAZ İSTERSE ÖLÜM GELSİN HALA SENİ SEVİYORUM ALLAH BELANI VERİN
-------
ne sen engin bir deniz nede ben kırık bir tekne yapayanlız dünyanda başka birini bekle ne sana acırım ne kendime sadece birtek kişiye acırım o da yerime geçecek insana
-------
Gelme bana canın sağolsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. bUdA SaNa KaPaK oLsUn..
-------
NANKÖRE AŞKI ÖGRETEMEZSİN
-------
Cesedimi arap şükrünün karanlık sokaklarında bulmuslar esim dostumdurmamıs gece gündüz aglamıslar Cesedimi su yerıne Rakıyla yıkamıslar..Cenazeme Dua yerıne Ferdi Babadan Okumuslar Ne Müslüm Ne Ferdi Kimse Bilmez derdimi Sen Söyle Güllü Abla ..Nereden SEVDİM O ZALİMİ
-------
SEVME BİR YALANCIYI, ÇEKERSİN SONRA AŞK ACISINI...
-------
bende hakkin kaldiysa eger sevildigin gunlere say
-------
kaderimi sen mi çizdinki ölümüm elinden olsun
-------
Dünyami kararttin, canimdan can aldin.Askin adi batsin , birak sevdan yüregimde kalsin.Sen orada nefretimle yan
-------
NEDEN BUNU BANA YAPTIN NEDEN SENDEN BEKLEMEZDiM SEN DÜNYANIN EN ASAGILIK iNSANISIN Bi DAHA SAKIN KARSIMA ÇIKMA
-------
Çiçekler rüzgarın siddeti ile kızlar erkeklerin ihaneti ile solarar........
-------
NE AŞKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞANMAYI BEKLEYEN....NE AŞIKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞADIKLARINA NEFRET EDEN
-------
ÖZÜR DİLERİM SENİ SEVDİGİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM GÖZLERİNE BAKTIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM ELLERİNİ TUTTUĞUM İÇİN ÖZÜR DİLERİM SENİ \'\'ADAM\'\' SANDIĞIM İÇİN
-------
BENi ARADIGIN GÜN GÖZLERiN YASLA DOLSUN BENSíZ GECEN GÜNLERiN HARAM OLSUN DEMi$TiN Ki SENi COK AMA COOOOK SEViYORUM EGER BU SÖZÜN YALANSA A$KA LANET OLSUN
-------
senin askinada sanada lanet olsun ... karanlik gecemdekii tek mumu söndüren düsmanimsin bir zamanlar askim dedigim seytan............
--------
YASAMAK;GÜZEL OLSAYDI,DOGARKEN AGLAMAZDIM
--------
artık ne farkeder birgün çıkıp gelsende yanımdan ayrılmayıp hergün beni sevsende yıldızları indirip yoluma gül döksende benim için öldün sen yasiyorum desende
-------
SENi SEViYORUM DEDiN iNANDIM SANA TAPIYORUM DEDiN GÜVENDiM SONUNDA ANLADAIM Ki: SENiN GiBi ALÇAK BiRiNi SEVMi$iM
KrAl_İbRaHiM is offline

*$izofrence yaşa(**YASAK KELIME)na yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!
*h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…!
MustiC bu Damardaki tokSin Beni Her gördüğün Yerde tiSKin Bu Aramızda Aşk başlamadan Bitsin… Ştt Lan Arkana Bakmadan YaYLan..
*eğer intikam alabilseydim seni affederdim
*ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez
*kendin kadar akLımdasın
*çıkışlar hep daralmış ruhum dar sokaklarda

 
 
 
 

0 comments: