Moda Nickler - Sizin Portal

Moda Nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

22.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

bir taş attım pencereye puff daddy 50cent çıktı usher evde yok dedi why why ?

300 spartalı işeyerek bir havuzu 5 saatte dolduruyorsa 50 truvalı kaç saatte doldurur?

HER KASARIN SONU TOST OLMAKTIR

uçmasını bilirsen olursun pilot istemesini bilirsen iner sana her külot

azraili dişi göndersinler ölümle bile sevişirim şerefsizim

"la havle ve la corvette"

evliyken balayına , bekarken alayına gider.

zengin parasıyla fakir karısıyla oynarmış

kardan adam olur senden adam olmaz

erkekler BOY abdesti alıyor da kızlar neden GIRL abdesti almıyor.

dünya yansa ?ı erimez

pamuktan prenses mi olur prenses dediğin taş gibi olur

mor ve öpülesi

üseniyorum öyleyse yarın

kaderimse cekerim yeterki ip kopmasın

çok güzel japon gördüm hiç memesi yok , çok güzel meme gördüm içinde japon yok

sick'tim öldüm demiş arakadaşım

kayalardan kayarım yoktur benim ayarım. gerekirse kayalarada kayarım

g.te geldi aşkımız ikimizde şaşkınız

Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has...tir.. =)

KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,
BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN.........

Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin.

Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir

ağlarsa anam ağlar gerisi ninja kaplumbağlar.

Sevipte sevdiğini sölemeyeni seven affetsin, sevmeyipte seviyorum diyeni Allah Kahretsin ..

gözlerine mi inanayım ağzına mı inanayım, gözlerini mi bakayım, ağzınamı sıçayım...

ev yaparım tuğladan karı zkerim muğladan

Seni benden daha çok seveni bulursan,
Seni şimdi unutmaya hazırım inan.
Seni benden daha çok seveni arıyorsan,
Bu canın ölmesini bekle o zaman!!!

istanbul'u dinliyorum g.tüm başım kapalı

"It's raining man...Ama bi tanesi kafama düşmüyo

gebere jackson

*Canım sıkıldı senden, nick değiştirdim emesenden
*Orada olduğunu biliyorum
*Düzeyli bir sohbete var msn ?
*Polat alemdar'ı haraca bağlayan nacizane kişilik
*Durumum çevrim içi/Beynim meşgul/Ruhum hemen dönecek/Aklım dışarıda/Elim telefonda/Kalbim çevrimdışı
*Msnevler
*Bill Gates'e uzanan eller kırılsın
*Zenci mahallesindeki solaryumcu
*Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!
*Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?
*Aşk bir sabunsa kopurt beni pakize
*Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda "yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı" yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah...
*Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.
*Nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnızım "
*Errorla mücadele
*Sonunda şans bana da güldü ama g*tüyle (!)
*Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım.."
*Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.
*Msn 'den gelen adam
*Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları
*Nickneyime
*Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.
*[Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]
*Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa.
*Hemen canımı alma Rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...
*Acele işe , bende işicem şeytan karışmaz merak etmee !!
*Pamuk cüce ve yedi prensesler
*Rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır.
*Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.
*Hayat boktan ama grafikleri güzel
*Buffy de vampir sayılır
*Ahmet şu anda yok, notunuz varsa ben alayım
*14 Şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.
*Her sokakta kavgamız,her duvarda yazımız her karakolda namımız ve her genç kızın çantasında bir fotoğrafımız vardır.

 
 
 
 

0 comments: