FARKLI NİCKLER - Sizin Portal

FARKLI NİCKLER

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

16.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

HER NE KADAR SOSYETENİN MERMER TAŞLARINDA DANS ETMESİNİ BİLMESEKTE HER NE KADAR SON MODEL BMW İLE SOSYETE MEKANLARINI GEZMESEKTE
KALDIRIM TAŞLARINA OTURUP ESRAR ÇEKMESİNİ SEVDİKLERİMİZ UĞRUNA ADAM KESMESİNİ BİLENLERDENİZ

Sen Benim Adımı Bile Anamazsın...Bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!!!

Her sokak köşesinde kavgamız,okulda kıravatımız,dostumuzda hatıramız,
düşmanımızda façamız,her meyhanede masamız,sevenlerimizde adımız silinmez.

Hayatta hiç kimse için ağLamaya değmez,ağLamaya değenLer zaten ağLatmaz...
Eğer bir gün ağLaman gerekirse başını dik tut ki:GözyaşLarın seni ağLatan kişi kadar aLçaLmasın...

Ağlamak cocuklara affetmek ALLAH a mahsustur,Bir gün beni aldatırsan ağlamam cocuk değilim affetmem ALLAH değilim...

sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara
kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA

Öyle bir yar severim ki ilaha tapar gibi tapar anama bakar gibi bakarım
ama dudağında ruj arkasında puşt görürsem anam avradım olsun benzin döker yakarım...

siir yazmak seni sevmek kadar guzel olsaydi sana degil ama senin icin yazdigim binlerce siirlere asik olurdum

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman...

Bir Gün O Güzel Gözlerine Yaşlar Dolar,Kalbin Sızlar,İçin Yanarsa Deme Bana Sen Yaktın..SEN İSTEYEREK YANDIN!!!

Biz ince bel, ela göz, sütun bacak için sevmedik güzelim
Gümbür gümbür bir yürek diledik kavgamızda...
Ateşin yanında barut, barutun yanında ateş olasın diye! ..
Rakı sofralarında söylenip, acı tütün çiğnercesine sevdik
ANLAYAMADILAR...


ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz...

Ben bir çocuğum aşka kandırılmış.
Ve sarhoş bir kafayım şaraba bandırılmış.
Ben bir geceyim gündüzlerden çalınmış.
Ve ben mecnunum elinden leylası alınmış.


ESRARI ÇEKMİŞİM GÖZLERİM YAŞLI YÜRÜYORUM YOLDA KOLUMDA VAR 3-5 JİLET YARASI ODA SORMA Bİ KAHPENİN SON HATIRASI..

ben sensiz cennette yaşamaktansa seninle cehennemde yanmak isterim..

rabbim sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın icabına bakarım.!!!

€skiden karanlikdan korkar yagmurlardan ürperirdim ama simdi karanlik sirdasim yagmurlar gözyasim oldu!!!


Eskiden olsa arkandan bakar ağLardım,şimdi arkama biLe bakmam.
Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir K!BR!T bile çakmam...!


SeN HaYaLLeRiMiN CeLLaDi, uMuTLaRiMiN KaTiLi Ve ZaVaLLi BiR öMRüN aCiMaSiZ aZRaiLi, BeYNiMDeKi TeK KuR$uNLa VuRDuM KeNDiMi GeLiP aLaBiLiRSiN eMaNeTiNi...


ßir İnsanın GösLERİ neLER ANlATIR ßİlİRMİSN Taßiki ßilemesSin eğer ßilSeydin Seni NE coq Sevdiğimi anLardn
Ruhun Cıkmı$ ߀deninden $€yTanın eSiri oLMU$sUN Nerden anLadım ßiliyormusun Taßiki GösLerinden..!!!


Ben bir insanı sevme cesaretini gösterdim sen ise bir insan olma cesaretini gösteremedin.


Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim


düşmesse düşmesin yakamızdan ölüm bizimde dünyamızda sabah olacak gülüm gülüşüne bin kurşun sıksada ölüm unutma umuda kurşun işlemezzz... gülüm..


Secde Ettim aşka taparcasına uğrunda Tanrının Yolundan oldum
Sebep sensin bütün günahlarıma sevdikçe sayende günahkar oldum!


Bugün senin için bir Kurban Kestim HaLa akıyor ve acıyor BiLekLerim.!!


hani sadece ölüm ayırırdı bizi söyle sevgilim hangimiz öldü=(

DUNYA BIR EFSANE HAYAT BIR DRAM YASAM BIR HUZUN SEVMEK BIR HATA...

birgün soracaksın."ben mi hayat mı"?diye."hayat" diyeceğim.sonra sen
küsüp gideceksin.ama hiçbir zmaan bilemeyeceksin ki;benim hayatım sensin...


HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA,
HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ...!!!


ALem Oyuncu Olmu$
Sokaklar Sahne
Sevdiqim ßir Kız Vardı
Oda OLmu$ Kahbe...!!!


Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben bittim.
Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.



ALem Oyuncu Olmu$
Sokaklar Sahne
Sevdiqim ßir Kız Vardı
Oda OLmu$ Kahbe...!!!


Ben bir çocuğum aşka kandırılmış.:'(


KiMSe WaZGeÇiLMeZ DeĞiLDiR.kIr kALbİmİ GöNLüN oLsUn.aL HeRŞeYi gÖzÜn dOysUN.
ŞiMDi bAşKa MaNiTaLaRLaYıM aL bUdA SaNa KaPaK oLsuN..!!!


Kim Démişki SarhoşLuk Kötü Şéy Oysa Bén Hérşéyimi Ayıkén Kaybéttim..


KaLdırımLarı üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım geLene biz On adım Gittik..Oksijenimiz Sigara
Mineralimiz yavan ekmek.. Kolaymı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.. Kolaymı be GüzeLim seviLmeden sevmek..!


ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ...


İçtiğim Şarap OLsun Çéktiğim Esrar Olsun Sévdiğim Kız Müslümcüysé Canım Féda oLsun..


CESEDI MEYHANEDE BULUNMUS ICKI DOLU MASAYA KONULMUS DUA YERINE MUSLUM OKUNMUS
NEREDE BIR MÜSLÜMCÜ GÖRÜRSEN BENI HATIRLA!
GECELERI PARKLARDA YATAN AC KARNINI SIGARAYLA DOYURAN YAKASIZ GÖMLEGE KRAVAT TAKAN
NEREDE BIR MÜSLÜMCÜ GÖRÜRSEN BENI HATIRLA!!!



Ne kolumda kelepce, ne yanımda gardiyan,ne gönlümde zulüm,ne ensemde ölüm,o gün yanlızca sen olcaksın gülüm!!!


ÖyLe DertLiyim ki ßu Gece Yağmur Olup Yağacağım
ßu Gece Şimşek Olup Çakacağım
ßu Gece Sel Olup Taşacaqım
ßaktım ki Olmuyor Kafama Sıkıp ßitireceqim

 
 
 
 

0 comments: