YanlızLık NickLeri - Sizin Portal

YanlızLık NickLeri

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

14.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

Ölmekten Korkmayan Ölmez Çünkü Ölüm Kendisine Doğru Pervasızca Koşanı Vurmaz...

bize kalan insanlığa bırakmak istediğimiz değildi.binlerce fidan ektik halkın çölüne,su vermediler eğildi!!!!

'hayatın dikenleri üzerine düştüm ve kanıyorum'

Çağa Hançer Vuran Kor Düşüncemi,Deliller Getirde Yor Düşüncemi,Karanlığı Delen Işık Bendedir,Yeter!İnsaf Eyle Sor Düşüncemi!!

Kaç kere kovuldum cehenneminden,Kaç kere zorla cennete sokmaya çalıştılar beni, Şerefsiz sevdalarımın hesabını tutardım önce,

Biz Ne Yalanız Ne dolanız alın Şan Şöhret Sizin olsun Biz Falanız Filanız ..

Uslanma hiç hep deli kal Büyüme sakın çocuk kal Son harmanında sevdanınSuçüstü bulmalı ölüm; Ölürken de sevdalı kal

Ruhu Aşk, Muhabbet Mührüyle Damgalı Kalbi Kutsi Dava İle Sevdalı, Sinesi Heyecan Coşku Tufanı ve Şükür Notaları İle Örülmüş Biri

Karşılıksız sevebilmekse sevda,,Gercek seven küle dönmüş her cağda..Elim kolum bağlanmışsa kıyında,Sana olan sevdamdandır bilesin

»®»®»®»Yunus'La Balık Karnında, Yusuf'la Kuyuda Tanıştık Tanışalı Kıskandırdık Suyuda, Satmadık Dostları Bu Ömrü HELAL Yaşadık!!

Zincir soğuk, zindan yaş.. Belki biraz üşürüz.. Hele başım zindandan çıksında görüşürüz...!

Adamın biri üstadın birine ülkücülere,bırak bu itin peşinider,üstad;BUGÜN İTLE KURDU KARIŞTIRANYARIN ANASI İLE AVRADINIKARIŞTIRIR

ANLA SENİ SEVMEK İÇİN YARATILMIŞIM, YEDİ KAT GÖKTEN SENİN İÇİN İNDİM BEN, ANLA SENİ BULMAK İÇİN BEKLETİLMİŞİM:

Bozkır Töresi'dirKür Şad'ınTorunlarıKendisineYâr Olmayanı Ele Yâr Etmez,PusatlandıkFirar Gecesi Kaçırdık Onları Namusmuz Oldular.

Sevme ßeni Kızım Toz Toprak Kokarım, Sarkı Türkü ßiLmem Siir yazarım, Elini Uzatma Sakın Silah Diye Tutarım, Girme Rüyama Kızım Kafana Sıkarım, Cünkü ßen Allahına Kadar deLikanLiyim

Belki birgün özlersin başka adamlarla başka şehirlerde yürürken..Belki dolar gözlerin ama onlara belli etmessin..

Gidene KaL Demek ; ZavaLLıLara, KaLana Git Demek ; TerbiyesizLere, Dönmeyene Dön Demek; AcizLere, Hak Edene YoOoL Vermek; Bize Yakışır ..

Simdi dãhã İyi ãnLıyørum Ki , NéféS ãLmãk déqiLmiS yêSámãk , ÃtésLérdé yãnmáK Gibi ßir Séy Séni SENSİZ yãSãmãK

hîc tãnîmãdîgîm bîrîñî bãñã têrcîh êttîñ, bêñsê hîc ûzûlmêdîm.. kîm ñêdêñ ãyrîldîñ dîyê sørãrsã; ãyîp êttîm dêrsîñ, sønrãdã cêkîp gîdêrsîñ..

Ölmekten Korkmayan Ölmez Çünkü Ölüm Kendisine Doğru Pervasızca Koşanı Vurmaz...

Kahbelik Gizli Yapılır Ama Gizli Kalmaz, Bedelsiz Yapılır Ama Cezasız Kalmaz....

Güzel kıyafetleri, biryantinli saçları, resmi arabaları, siyah gözlükleri ve korumaları vardır. Ama ruhları şeytandır.

bir çiçek sadece bir cicek bütün cicekleri kiskandirir. bütün cicekleri kendine hayran birakir ve adina dogal guzellik kazandirir.

Biz sevdiğimizi gün olur başımıza taç yaparız....Biz sevdiğimizi gün olur bağrımıza taş diye basarız...

derdinden verem olsam tutuşsam kerem olsum sürmem seni tenime yarama merhem olsan kurumuş yaprak olsam bir çorak toprak olsam içmem bir yudum senden kerbelada su olsan

Ayriliklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi...

Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, ugrunda ölmeye deger gülüm..

Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN
SEVECEGiM'

Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........

Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

Sari giyer günes olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun,

Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.

Gözlerin Nehir,Kirpiklerin Köprü Olsun,Ben Tam Üzerinden Geçerken Ipler

Kopsun,Düstügüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN...

Yalnizlik gecelerin,Umit bekleyenlerin,Hayal caresizlerin,Yagmur sokaklarin,

Tebessum dudaklarin, Sen ise yalniz benimsin birtanem...

Eger beni bu sokakta,bu semtte,bu $ehirde bulamazsan sevgilim bilki ben,
Gözlerinin daldigi yerdeyim...

Güller hep ellerinde açsin,ama dikenleri batmasin.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasin.mutluluk hep yüregine dolsun,ama beni unutturmasin.

Gün bir gün, sevdalanmis geceye gecede yakomoz düsürmüs denize ogünden bugüne geceyle gündüz ayrilmaz olmus taki günes tutlup gölge düsürene dek sevdalara

Dunyada iki kor tanidim; biri beni gormeyen sen, biri de senden ba$kasini gormeyen ben...

Eger colde bir cicek olsan; seni kaybetmemek ; icin gozyaslarimla sulardim

Eger gozumdeki bir damlayas olsaydin; seni kaybetmemek; icin hic aglamazdim..

Gece midir insani hüzünlendiren,yoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen?gece midir seni bana düsündüren yoksa ben miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen ?

Ölsen bile benden kurtulamazsin. Kefen olur bedenini sararim.Yagmur olur üzerine yagarim.Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin

Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim..............

Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için , Bense
Tanriyi Birakip Sana Taptigim için.....

Ustune `seviyorum` yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor, dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caliya takilsin o kagit sandal, hep derenin bir yerinde olucak biliyorum..

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman.

Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsin.

Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmk isterdim.

Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim....

Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç bitmeyecek...

Ask bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalir...

Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..

 
 
 
 

0 comments: