BamBaşka Nickler - Sizin Portal

BamBaşka Nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

22.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

Bende Sevme Korkusu Değil ; Bir Anda Terk Etme Korkusu Vardır..!!

Islak Gözlerimle Daldım Yine Resmine..Her gün Ağladım Dünden Daha Fazla...!!

Bakma Bana Öyle Bakma Bir Bakışta Tanıyamazsınki.. Artık Karşında Eski Ben YOK

Ne Yapalım bu Oyunda Burda Bitti İşte , Galip Geldım DiyeSevınme Çünkü Önce Ben Gittim..!!

p**likmi=üstümüze yok,Aşk mı?=Ölümüne,İçmek mi?=Sabahlara kadar,Korkumu?=Sadece ALLAH,Kavgamı?=Atara Atar, Satıra Satır...!!


NO BODY LOVES NO ONE..!!

BAŞKASI DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR ŞİMDİLİK EN İYİSİ BENİM

Ya Bana Geleceksin Yada Bana Geleceksin Başka Çaren Yok Kızım Yada SİKTİR OLUP GİDECEKSİN

ßeni Görüp Kendini Sınama...Sadece Görebildiğin Kadarım...Hayat ßir Kumar ise Zarları ßen Atarım...

ßizde sevdik elbet ßizde nefret ettik kendimizle baş başaydık hayret ettik?

KüLLeRlEn Doğdum nE iLkTiM nE SoNdUm

qŌzüмü kıRpı0ruм s0иu oLмaŷan kaRanLıqa...·CiLvé yaPı0ruм écєLé....! kuŷRuk saLLıorum âżŖâiĿ'є. . .!

Mekan Varoşlar, Hayatlar Harap, Köşe Başlarında Cigara ve Şarap

Yalnızlığım bir çığlıktı, hepiniz mi sağırdınız???

Anne Tut Elimi Ve Bana Güçver Sahne Sand‎m Dünya banad‎a gü‏ler

KaLbİm KaFeStE RuHuM SoN NeFeStE!!!

seni içeren masallarım anlatılacak kdr kısa deiller...

• Hiçbir kuvvet engel olamamıştı bana.Ve dilime zincir vurabilir mi kralınız da gelse.

• Tüm yalanların bir giysi giymiş.Varlığın içimde yılların tuhaflığında seyreden bir adamı önüme koydu.

• Kendi davalarında hakim oldun,elimden seyrelen bir kumsun.

• Son vedanın adını elveda koydum,gözlerimi oydum.

• Karmakarışıklaşmaktayım,neyseki ayaktayım.

• Sil adımı baştan yaz kalbine,baş harfi büyük olsun.Yeniden küfret! ...Geçmişi hadım ettik olmadı.Ben suyun oldum bardak dolmadı

• Gözlerim olan bitenle yüz-göz olalı geçti kısa bir zaman dilimi.

• Cehennemde yaşadığım için cennet hakkımdır.

• Özür bir borç gibiydi en zor ödenen hali. Kalbi hacize verdim oysa borçlu sendin. Bir bahaneden ibaret terkediş.

• Gözlerimin içine bakamadınız içiniz hep fesattı.

• Hayat kızgın boğa ben kırmızı pelerin.

• Namussuzluk dünyasında kabus nüfusu artmakta,saklan! ...

• İnşa ettiklerini yıkmak için gelecekler,bunun bilinciyle yaşa.

• Bana müsade beyler,ben gider ahım kalır Düşman beni hatırlasın,korkum yere batsın varsın Gül bahçem yangın,küllerim avuçlarımdan taşsın Son sualde don tutsun dudakların kanasın! ...


• Alma kalsın ahı,sorma boşver olmasın dönüşleri.

• Verilmiş sadakam mı vardı her günün sonunda?

• Tanıdığım beş kişiden dördü bana aynı soruyu sorar.

• Sessizlik çemberinin tam ortasında mimlenirsen anlamakta zorlanmazsın

• En zor anda bir devadır hoş sesin,kendinle utanmadan konuş! ...

• Yüzün yüzüme baka baka kızarır,düzün tersine karışır.

• Ayağını denk al ortam marazlı. Kollarında ekstra panik taşı! ...

• Arkadaşım bir canavarmış,malesef çok geç anladım. Çakmak onun ellerindeydi.

• Sadakatin güvenimin sonu mudur,sen kaderdin.

• Terapi ordularınızı geri çekin artık savaşın galibi bendim.

• Kaptanı benim bu geminin en son ben çıkarım,panik etmeyin! ...

• Rabbın nefesi rüzgar olmuş ben onunla sonsuza eserim.

• Korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır?

• Bana benden başka bir dost varsa bilmem lazım.

• Eski dostan dusman olmaz bunlar en buyuk yalanlar.

• Resmini çekmelisin her anın,kanıdı olmalı her feryadın.

• Bir yanlışı iki kez afladım,üç etti elvedaladım.

• Hayatimda karsima cikan en zavalli doneksin! ! !

• Sakin ol hayat lutfen ustume gelme sende

• Bismillah sana haram gavur! ! !

• Oyle nankorsunki buzdaglarini eritemessin

• You think you can take me, you need a fucking army if you gonna take me

• Hos seda duyun sabah bir marti ucurun gokyuzunden, hediye edilen gunlerinde bir duaci ol uluya anlasilmadan kapanmasin, o gozlerin sulanmasin darbeler yesende yuregine affetmek en asil intikam…

• Varsa bir duvar dayan, yoksa bir duvar yarat...

• Ayak yuru, atar yurek zaman catar gomer kurek ve her bilek duser yere

• ..... Hediye Edilen Gunlerinde bir Duaci Ol Uluya Anlasilmadan Kapanmasin Darbeler Yesende Yuregine Affetmek en Asil Intikam.....

BAS DAMARLARIMA SIZLASIN...!!!

ßen LeyLa OLmuşum kimin umrunda..Mecnun çoktan gitmişken

böyLe aşkın Gözyaşı deniz oLur dünyaya..ben bi ömür harcamışım bu paramparca sevdaya..

Kendi ELLerinLe beni kaybettin..!!

Ben Seviorsam sen Bahanesin..

Esmer-ßeLa (esmer olanlar için )

Bitiyorum her nefeste..!!

Çok yaratıyıcımdır acayip sorun yaratırım

Yaşam otobüste seyahat etmeye benzer, son durak kara topraktır...!

Belki dalları kurumuş ağacım, sensiz susuz açım, belki bir bebek gibi çaresiz sana muhtacım...

Ağlamak Çözüm olsa Dünya Deniz OLurdu...!

Sevme sevsinler sana önem versinler. Ağlama ağlatki kıymetini bilsinler...

Bu kadar mı kasvetin ey gece ! Ne o yetmiyormu karanlıkların yoksa. Korkmuyorum artık senden gel. yeterse yıldızlarını üzerime...

Erkeklerin kalbi market gibidir giren çıkan belli olmaz, kızlarınki mezar gibidir giren birdaha çıkamaz...!

Geçmişten Öğren, Bugün İçin Yaşa, Yarın İçin Umut Et. Önemli Olan; Soru Sormaktaa Vazgeçme...

Neyin var hislerim aynı dün gibi Benim dünüm var yarınım var zehir gibi ...

Hayatta hiçbirşey az olmadı senin kadar hiçbirşeyi istemedim seni istediğim kadar sende başını alıp gitme...

Eski Günahların Gölgeleri Uzun Olur...

güℓü ѕσℓαηα ∂єк ѕєηι öℓєηє кα∂αя ѕєνє¢єğιм...

gυяυя αşкı zιуαη є∂єη ѕözüмü тυтα¢αğıм ѕєηι υηυтα¢αğıм αşк яσмαη∂ı єѕкι∂єη ѕєνєη кιzιη яσмαηι şιм∂ι νє∂α zαмαηı...

őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг...

вιz нєя ηє кα∂αя ѕσѕуєтєηιη ¢ιℓαℓı тαşℓαяıη∂α ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓмєѕєктє, ѕσğυк ∂σℓυηαу∂α şєутαηℓα αzяαιℓℓє ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓιяιz...

тαş σℓѕαм єяιя∂ιм ανυçℓαяıη∂α ∂αℓ σℓѕαм çöкєя∂ιм вαкışℓαяıη∂α ѕєνgιℓιм şυçℓυуѕαм вυ αşк уσℓυη∂α zιη∂αηα gєяєк уσк gözℓєяιη ναяуα...

υηυт вєηι υηυт gιтѕιη вυ нιкαує вυя∂α вιтѕιη... уαя gözüη αу∂ıη уαя gözüη αу∂ıη αятк вєη∂η кυятυℓ∂υη уαя ...

∂υ∂αğıη∂α ѕıя кαℓαмαм...уüяєğιη∂є уєя вυℓαмαм...gι∂ιуσяυм αятıк кαℓαмαм

 
 
 
 

0 comments: