doğaL NickLer - Sizin Portal

doğaL NickLer

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

22.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

Hani a$K Seni Yormu$tu...YoLun Sonuna Koymuu$tu..?

Artık Ben WaszGectim...YaLnıszLıqı Sectim..Hersey Bitti..AnLasana..

Bu Kesin ...Zaten inancımısz Olmasa war oLmanın anLamı anLamsızLıktan Baska Bir AnLama GeLirmiydi?

üSTü Sende KaLsın Hayat..Artık Benden aLacaın KaLmadı...

Anlamı Yok Doğan Hergüne Lanet Bu cocuk Sensiz Yapamadı AFFET

Ben 'SeN SeN' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!(H)

BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_(H aDi_LeN)

·$3gece(S)YORLMUS oturur BASUCUMDA, YLNIZLIKSA UYUYA kalmış yatağımda, GOZYASLARIM:'(BIR arkdştn ODUNC, aglayıp GERIVERCEGIM...

Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......

ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує

нαуαт ∂α ƒιℓмℓєя gιвι σℓαмαz мıу∂ı؟ нєя şєу мαѕαℓѕı.. єкѕιкѕιz.. α¢ıѕı вιℓє ∂єğєяℓι..

A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!

Ooofff n yaptm bn sna, nicin boguosn Yalan A$kınla..Can yakmaksa, yaktin iste.. İntikamsa, aldin iste..Bitirmekse tükendim biLe


bzeN soNLr başLNqıçtıR kaçışLrsa kurtuLş..geRide kaLaNLrı çöP die aTmışım bN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN
ζάŁ!мѕіи aMa Laz|мSıй вaЙa hάίлѕїй aМά zάaFιМѕΊή ΆΝŁA

bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum

' Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!

ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...ѕéη qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!

s£vméy! b!LmiYorsaN Ta$ımA 0 YüRéĞ!

ßєηι göяüρ кєη∂ιηι ѕıηαмα... ѕα∂є¢є göяєвιℓ∂ιğιη кα∂αяıм..нαуαт ßιя кυмαя ιѕє zαяℓαяı ßєη αтαяıм ...

"кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη...!"

HayaTTa Kıms€ İçin AqLamaya D€qM€z...
Aqlamaya DeqenLeR, ZaTen AqLaTmaZ !... '


Bende Sevme Korkusu Değil ; Bir Anda Terk Etme Korkusu Vardır..!!

Islak Gözlerimle Daldım Yine Resmine..Her gün Ağladım Dünden Daha Fazla...!!

Bakma Bana Öyle Bakma Bir Bakışta Tanıyamazsınki.. Artık Karşında Eski Ben YOK

Ne Yapalım bu Oyunda Burda Bitti İşte , Galip Geldım DiyeSevınme Çünkü Önce Ben Gittim..!!

BAŞKASI DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR ŞİMDİLİK EN İYİSİ BENİM

ßeni Görüp Kendini Sınama...Sadece Görebildiğin Kadarım...Hayat ßir Kumar ise Zarları ßen Atarım...

ßizde sevdik elbet ßizde nefret ettik kendimizle baş başaydık hayret ettik?



nefret et erkek adı duyunca,merhamet etme yalvarınca,seviyor sanma ağlayınca,erkek dönektir bunu sakın unutma

sen bir yalansın bense o yalanın içinde savrulup gitmiş masum sevgisi olan bir insan

Beni Tanımıyorsunuz Ahkam Kesmeyin Arkanıza Gölge,İçinize Korku,Mezarınıza Konu Olurum.

 
 
 
 

0 comments: