Çok Güzel Nickler - Sizin Portal

Çok Güzel Nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

16.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

buRda etiKet geçmeZ. ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar, buRası "Türkiye" Yok öyLe!

dIş göRünüŞümLé yaRgıLama - yüRégimLe aLgıLa taBi yüReğİn vaRsa.

ArAmIoRuM kImSeYı olMaSı gErKnLeR ZaTeN YaNımdA..yAnImDA OlmAyIp gidEnLer kıMn uMrUnDa...

basTım mühRü göRecek gününü xD

umuRsamas tavRımın hasTaSı oLun x)))

Beni Seviyo Musun Dedim,Ölesiye,Dedi İspatla,dedim,Gitti öldü ENAYİ

TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancak OnLarLa YEtinirsinİss x)))

kRaLına yoL veRén aDam soYTaRısınImI düşünEcek.

paRçaLaRı kayBoLmuşh puZzLé giBisinİz.kimİnİziN kaLBi,kimİnİziN ruHu,kimİnİziN,kimİnİziN beynİ yoK =))

seN dü$ünürsün, Ben uygularım iŞte farKımıZ Bu!

Sussss! Adam oLmak susmakLa başLar. Sus ve itaat et!

benİ eleŞtirceNe beYnİnİ gelİştiRRR xD

boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))

gİt dedİm sAna giTmedin - biTTi dedİm anLamadIn - yaPıştın baNa çıkmıYoRsun,senLe bu dünYa bİr kabUs.

Sende hiç gurur yok, Sende hiç kişilik yok, Laftan hiç anlamıyorsun, Yapıştın bana çıkmıyorsun !

uzak olsada yerin...ben genede seninim =)

sus ne olur konuşma gerek yok yalanlara, ne yaparsan kabulum alıştım oyunlara.

.a$k --> en büyüK YaLan … a$iiK --> en apTaL InsaN … [ Ltfn aKiLLi oLaLim ve YaLanLara inanmaYaLim] xD

SeninLe yeniden doğdum kayßoLan ßi ßeni yeniden ßuLdum..

Kıyamet KopcaKsa geLisn Beraber KopaLım

Açılımı şöyle YALNIZ OLMA KORKUSU (Y.O.K.)

.ιl[»тυякιѕн вєвιѕн«]lι.

öLmeyi çokTan gÖze aldıkTa yaNımızda kİmLeri gÖtüreceğimİzi dÜşüNüyorUz.
kutu kutu pense elmamı yerse içimdeki çocuk geriye dönse... xD

Hâvâ GâzI, Térkos Suyu KrâlInâ mâdéñ Suyu (:

sévgim ßüyüdükcE ßén küçüLdüm çocuK oLdum.

héR$ey yaLan oLmuş ßu diyaRda - ne saNa ne ßana yer vaR ßu oYunda.

kaRanLıktAn zEvk aL… hAyaTtAn aLAmaZSn!

Ne tuhaf değil mi? İçimi acıtan da sendin, Acımı dindirecek olan da...

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan.

çok şer...siz göRdüm ama hİçbiRİ senİn kdR pRoFesyoneL değiLdi..

iZiN v£R qid£yiM öLüm£…BKTıM YeTeR g£Lm£ üSTüM£.

ßos hayat kimine qöRe hos hayat !

AranıLan TeseLLıLer Neden Hep mesguLe Dutsu…

[v€fAsIzLaRa KalDıYsA ßu YüReK İ$i ZoR OlsA g€r€k]

Aşk oLunCa konu..geLmiyo sohBetin sOnu.

né zaman sOn basaMağa geLsEm gitmiŞ oLuyoR gécéLeRce beKLedikLerİm.

sİyah beYas biR fiLm giBiydin - heRkez uyuRKen isLedİğİm.

| NeYdi KoPan İçiMden...| ߀n ߀n değ!L!m $€n yAnımDa yoKk€nn.

kéLam yétér mi sandIn ka¢ pakét tütün ßitérdé dérdi ßitméz insanIn .

yaşamaK anLamaksa aNLadığın kadaR yaşaRsIn. anLayana.

Ñé yàñıñızdáyım ñè dé kàr$ıñızdá bèñ hép kènárdàyım !

VarLiğimda Kıymetimi BilMéYéNLéRi YokLuğumLa TéRbiYé éDéR

doğaRkEn ağLadIk yaşaRkenmİ güLücEz.

sén heRşey değiLsin aMa sensİz heRşey biR hİç.

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα

'Gitmeye de bilirim. Gitmeyi de bilirim...'

Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın AnLa.

her$ey için çok geç demek için ßeLkide çok geç...

SusuN ..! / KonuşmayıN / / Don'T SpeaK / DIDIDI yapmayın be! yeter!

Ne ypsM oLmuyor anLsana ßu kaLp sNN içiN çaRpıyoRRrr...

Sattım a$kı Sende kaLsın, TaLißim Çok Sen yaLansIn. . İstiyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü KaLsın.

KiM SéVDi SéNi BéNiM KaDaR iSTéMéM SéLaM'ıNı, aRTıK YaNLıZıM aLDıM YoLuMu aNLaDıNMı.

LaNéT éTTiM YaSaDıĞıM oNCa aSKLaRa SaKıN DöNMéYiN GéRi KüSKüNüM BaKıSLaRa !

aşkInız maRkaLaRLa endexLi 2oo8 modéL yüRek kaÇ $ ?

Bizi BizDéN Ba$Ka KimSé iLgiLénDirMéz KimSéDé BizimLé iLgiLénMésin GéRékMéz . .

SiteLere Gir Hadi pRofiL OLusHtuR PaRa EdeRmi RuhuN KaCh KuRushTuR

ßi deRdmm waR DeRmansısdR..ßi A$kım War ÜmitsiSdR..

oYNAdıGın Oyunmu$$ ߀n OYUNCAKTIM...

Unutmk iStedm Ama iNan OLmadıı Hijj ßi$ein AnLamı kaLmadıı!!

nERDEN ßiLeßiLrdm zaLimm ßir eLvedaya GideßiLeceini..

 
 
 
 

0 comments: