ayrılık Nikleri - Sizin Portal

ayrılık Nikleri

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

ayrılık Nikleri

09.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan:

Sevdimse verdiğin yürekle sevdim sen açtın bu ufku karşıma yürüdüm bir yolun sonuna geldim yıkık üzgün paramparça ve sensiz.


Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazöayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle...


Tanrım sana sen gibi bir sevgili versin, umarım sende onu ben gibi seversin. Sevdiğin sever sen gibi bir başkasını; sen sevdiğini seversin,sevdiğin bir başkasını....


Sevmenin erdemi, aşkın görkemi, mutluluğun gözleri ve seni özlemenin hazzını yaşattın sevgili, Yolun açık olsun..


Özlemim sana dağların kavuşması kadar uzak. Özlemim sana birdaha yaşanmayacak kadar yasak. Sarhoşum bir ömür içmiş kadar sana tutsak. Bir seni unutmadı unutmazda bu yüreğe kalsak.


Yalnızlığa atıp gitti dost diye bildiklerim. Geceler bile satıp gitti tükendi ümitlerim. Beni terkedipte başkasına gönül verenin. Zehir edecem hayatını bensiz mutluluğa erenin.


Bana aşkların en büyügünü yaşatıp. Dertlerinle derdime dert katıp. Beni bu dünyada yanlızlığa satıp. Terkedip gittin beni sahte aş

 
 
 
 

0 comments: