Dehşet NickLer - Sizin Portal

Dehşet NickLer

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

09.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

1-) Hani cok Seytandın Neden qeLdın Oyuna,Beraber BasLadık yoLa Sen qeLdın Sonuna..

2-) Ben bıLırım SensızLık Ne demek Ben bıLırım SensızLık öLüme Denk..

3-) Kokunuda aL qıderken YaraLarımı TuzLama Madem..arkana bakma qıderken Hıc sevmedım Zaten..

4-)YaLnız kaLırsın YanLısı buLamadan ansızın cekıp qıder aqLarsın Durmadan Bır sızı basLadı KaLbı boqan..MutLuLuqu buLamazsın Hayatı anLamadan..

5-)AyrıLıktan oLsa qerek qecıkıyor sabahLar..Hep benLe beraber UnuttukLarın..

6-)Derde nerde Care Bende aqLarım sacmaLarım cok o zaman qıtme yaLvarırım.adiL deqıL bu hayat=yaLnızLıqım yettı artık bu qece beLkı Kafama sıkarım..

7-)AranıLan TeseLLıLer Neden Hep mesquLe Dustu..

8-)Görmeyınce Göz nıhayetınde qonLum..Kaderım Senden cok cektım Ve Benı KEndıme bırak..Senı uzakLara bıraktım yureqım yanarak..Ask savasından Kactım GözLerımden Saqnak

9-)ElvedayLa susLenmıs Bı Yarının Dunundeyım..KımbıLır BeLkı doqmamıs meLekLer roLundeyım..KeskeLerde DoLu Sonbaharın Demındeyım..BıLınmez yoLLarın OzLemınde Tam onundeyım..

10-)Sustum SozcuKLer yok artık..Gokyuzune daL bır qun Benı ozLerden

11-)İsyan Var..KindarLar OynarLar Butun umutLarLa GozLerde UmıtsızLık Bu yoLLar FazLasıyLa uzun anLa..

12-)Yalandır De UmutLuyum Bırazda Kızqınım Sana..Onca YıLın Hatrına Vedasız AyrıLmak Reva

13-)Vefasız oLma Arada Misafır oL ruyaLarıma,EskiLerden LafLa VarsınSende oLsun Her Bı Tafra

14-)Göremedim Önümü Bir ısık Yak bana Gecmısımde Gectqıım yoLLar Sımdı Kapkara Ben uyurken Bu oyunda zar atıLmıs Meqer hayat YaLanLara Inanmayı bıLme sanatıymıs

15-)Bu kanadım Kırık Ben NeyLeyım Yureqım Yıkık Yıne Dertteyım..Sonumu Ben deqıL Allah Yazar KayboLdum Nerdeyım

16-)Sensiz KaranLık Heryer GözLerim KapaLı,Herqun Ruyamda Gorduqum Bu hayat FarkLı..

17-)KoLuma KanLa yazdım Ismını Artık BenLesın..Sanırım KaLbını caLdık Herkesın...

18-)GözLerin Önümde RüyaLarımda Ama Yoksun Uyandıqımda Yanımda Sen ozLerım kokunu Ve bırLıkte qecen o qunLer SımdıLerde Bırer hayaL..!!

19-)Kac sokak Var Gördüqünde AqLadıqın Ve 20sın..YaLnızLıktan Mıdem BuLanır GeL desem GeLırMısın?

20-)Huzur ıcın Tum CabaLar FazLasıyLa MinimaL Deneniyo..Batan GemıLerın ıcın sessız Issız Bır Lıman Gerekıo..

21-)İçimde Fırtına Gıbı HesapLasma..Gozlerımden suzuLen yasLarLa Aradım Sonumu Ben Hep uzakLarLa..Arkadas oLdum Yolumda TuzakLarLa..!!

22-)Askıma Yarıma Layık Yarına..Gıttı aqırıma Baqrıma Yatsana...Canıma Kursunu sıkma Aktı Kanımsa Kanayan Yarama..!!

23-)Durma Bırde Sen vur yok oLursun AsLında..Kosma Bırde Sen Dur Duramam kı Ömür Bas ucumda

24-)Artık akıLLandım orta parmak son mesaj qıdınce bu dıyardan Yok teLas..!!

25-)Yuzumu dondum dostLarıma sade senın ıcın Tek bısey Yaptın mı soyLe Benım ıcın..GözLerınden anLasıLdı Senın ıcın Bı hiçim..odaLarımsa cok bos Sensız hayat Ne biçim..

26-)KaLbımın aLbumu resmınLe doLu sevqıne muhtac Sen vurkac..Denemeye curret bıLe yok Bende SensızLık qonLume kıskac[en sevdıkLerımden bırı]

27-)MasaLLarda Yaşar akıLLarda kaLır anLamaLısın Onu Yasatmalıyım Icımdekı Bu seni Bak aLamadı Bak Kefenın Ellerını uzatıp Affet Beni..!!

28-)Tükettiqim 20 sarıLı Nikotin..Bu qencLıqım Harbı yaraLı nitekim adıma demıssınız Beterı beterın Kaqıt ustundemı Kı yazıLı kaderım..!!

29-)Bır kahraman ama bak kımdı bunaLdan en derınden..Doqru BıLdın bu cocuk ındı burada qozLerınden

 
 
 
 

0 comments: