Vahşi NickLer - Sizin Portal

Vahşi NickLer

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

09.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

Mâzérét Gôt qißidir Hérkézdé ßuLuñu®!!!

Kârânlîğîn pêzêvênk ølûp yâlnîzlîğî bânâ sâtmâsînâ, yâlnîzlîğîn ørøspû ølûp bênîmlê yâtmâsînâ, dûşlêrîmîn pîç ølmâsînâ âlîştîm ârtîk..

Bir ki$inin ölümü trajedi, bir milyon ki$inin ölümü ise istatistiktir.

Pølis tutanaklarına kirli mûrekkeple hırsız diye ge¢ti adım. Yarından bir avu¢ umut ¢almışım .

Bir $iseden dókúLen SARAP ' in degiL, Bir tek kagitLa SariLan ESRAR ' in degiL, SødayLa patLayan HAP ' in degiL, Biz DELIKANLI adamin MUPTELA ' Siyiz !

kàLbiné µzànàn bµ yøLdà ,bénS¡zS¡n àrtIk sén .. wàzqéCd¡m hér$éydén .

ßeLki Kurduğumuz HayaLLer ßiter Diye, DüşLerde ßir Sen ßiriktirdim Yüreğime!

yikildim, yoruldum, varliginla tukendim.

KeLimeLerin ßûyûsûnde tıkanır yutkunamadığım en ßûyûk tutarsızLık. Yûreğimi ßin parçaya ayırıyør $imdinin içime vuran sancısı...

Yüregimdeki Yagmurlar döküLmeyin gönLümdeki acı döküLmedi ..

Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa...

Burda ümitler kelebekler kadar yaşar..

A$k Ne zaman ßiter ßiLiyør'musun ¿ ßitti dedi'ginde yüreğin Aciyørsa .

senin en güzel yerin, tam avucumda tuttugum kalbin..

ôLümSüz 0lâñ ßéñ DéğiLim dû$Lér!mdy. 0nlârdâ SÂñâ émâñéth.!!

gökyüzünde bir yıldız olsam direkt sana kayardım.

Karanlığı boyadım siyaha. Siyahında anlamı oldu. Ben yaptım.!

VârsIn y0lu açIk 0lsun dediqh, Mutluluq 0nâdâ yakI$Ir Déd!qh $imdi'de Séñ Gidemezsin arkada$ ߀ny ßIrakâmazsIn!

geri almasini her zaman bildik..zaten gecici ödünç vermistik.!

!!!...Bütün büyük yanlışlıkların altında gurur yatar....!!!

߀nd€ a$qLaR Pc KapAnInCa ßİt€r

GzL-KzLr-ChT-YpMz

Anlamak yok, Anlar gibi olmak var...

SøzLér né fâydâ , µyµyâ kâLsIn hâyât râydâ ..

håyåt ne gårip, våpurlår fålån..

Tüm Kaşarlar Eriyecekse Küresel Isınmaya Evet(H)

ßana öyLe ßir $ey yaptınki dostLarlm ßiLe ßana qüLdü,Sana öyLe ßir $ey yapacamki dü$manLarin ßiLe ağLiyacak

àLáyInå 14 sàÑá 24 áyàr'm . ®

Oyuncakları ßırakıp, Yüreklerle Oynayalı Oyunların Adı "Aşk" Kaldı.. ßense Çocuk..

Gél ßerâßér 0yun 0ynayalİm, Sen ßenim DuyquLârImlâ ßéñ Sén!ñ HâyâtInLâ..

Hoscakal Ugruna Mavi'lerden Vazgectigim Kan Kirmizisi Eflatunum..!

Kan görmek istiyor gözLerim..Ya akmaLı bedenden ya akıtmaLıyım bi yerden..öLüm istiyor bedenim..ya öLmeLiyim ya öLdürmeLiyim..

kutu kutu pense elmamı yerse içimdeki çocuk geriye dönse...

kaptan yemeğe çıktı ve tayfalar gemiyi ele geçirdi!

Okµdµğµm h£r Rømanda ßî Kahraman Oldµm, Ama £n Çøk K£ndî Hîkay£md£ yørµLdµm..

ßen Senin, "ßedeLini YüreqimLe ödediqim En Masum Günahınım..

MâsµmLµgµn sâhtê êvrênîndê bîr yâbân¢ı, yûzûndê sâhtê gûLû¢ûk..

herkez gûLû$ûmû görûyør.. kîmse sava$'ImI görmûyør¡

Hâvâ GâzI, Térkos Suyu KrâlInâ mâdéñ Suyu (:

 
 
 
 

0 comments: