Harbi Nickler - Sizin Portal

Harbi Nickler

Wednesday, July 2, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

25.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

Bizi Eskiler Tanır, Yéniler ôrnek alir, Tanımayanlar ise İbret Alır..

ßëñ Sëñî øñLar gîßî UcuZ ßar Kô$ëLërîñDëkî HësaPLarDa DëgîL,Yûcë ßîr DaVañIñ OrtasIñDa DîMDîk A¥akta ßuLDuM Rëîs.ßakI$LarIñ DëLîP Gë¢ërkëñ NaMërtLîgî,YûrûDûñ tøZLu ¥øLLarDa VaZgë¢MëDîñ GôrDûM Rëîs.KuruLurkëñ TuZakLar ArD ArDa VururLarkëñ Sëñî,GôZûñû ßîLë KIrPMaDIñ,gûLDûñ Gë¢tîñ Rëîs..

Søn NêfêSîm Sêndê KâLmî$ ôLêmîÿørûm.

Dûnÿâ dûrmâdîk¢â, Kîÿâmêt køpmâdîk¢â EsrAr

uyumaK zor , uYanmaK KoLay oLacak .. SaBahı ipLe ceKeceKsin .. Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer , öLmeyi isteyip öLemeyeceksin..!

"єѕкι ∂σѕттαη ∂üşмαη σℓмαz" вυηℓαя єη вüуüк уαℓαηℓαя

уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!

:::вαηα нєя zαмαη ∂єℓι мαηуαк ∂єяℓєя, єνєт вαzєη öℓє gєℓιρ gι∂єяℓєя!!:::

"уüяü нαℓα ηє ∂ιує σуυη∂α σуηαşтαѕıη ƒαтιн'ιη ιѕтαηвυℓ'υ ƒєтнєттιğι уαşтαѕıη!"

Gemileri yakmadan dönüşü olmayan düşlerle geldim...Sana Yok Gidilecek Başka Bir Yer Senden Öte...

...düsmemek icin elimden qeleni yaptım "sen tutunuslarımdan"... ellerimi kanattım sen tutunurken ve düstüm"...sen "düs"tün....

eRkekleriN "SeNi SeviyoruM" DemeSi ßiR MumuN "aSLa SönmeyeceğiM" DemesiNe ßenzeR..!

odam şimdi nikotin bugusunda ve ben hayallerimin korsan yürüyüşündeyim parmaklarımın üzerinden sessizce sana yol alıyorum

pARan warsa ye iç dostlar alem qörsün, paran yoqsa ewe qit ßaBan oqlunu qör$ün

ßu asqın ßiletini istediqin qibi Kes nasılsa qidiorsun;çeq silahı daya sırtıma titrersem namerdim $EN WURDUN DA ßEN ÖLMEDİM Mİ ....!

"..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı.."

AvRiL`iNdE dEdİğİ gİbİ--[DoN`t tElL mE]

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı

£ski Foto' Lar qiBysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !
KaŁßim SöZz v£rDi ßana,GuRuRŁu OŁaCak..'HAK¨£Tm£Y£NİN'yasaküNü kaŁDırMaYaCaK...!

ayRıLık öLüm gißidiR, ke$er$in ßiLekLerin ke$iLmes, iŞte o zaman anLar$ın, 2 kere öLünmez.. ...

Neysem o olucam!Ve nereye ait olduğumu biliyorum!Sizin Tanrılarınızdan uzakta...

$en bENim hiç bİR$eyim$iN YazdıkLaRımdAN çOk dAHa Az. Hiçkim$e mi$iN biLMeM ki nE$İn? vARLığıN yokLuğuN ANLa$ıLMaz !

$akIN GeLMe hAZıR dEĞiLim dELiYiM kAÇ GündüR LodO$uM tUTTu pOYRaZıM $OĞuk ..

a$k $oNunu $eVeRMi$ çARe$i yOkMU$ aCı$ı çOkMu$.. GönLümdEN koPTu aNLaTıYoRUM $ANa hAYAT Ma$aL gİBi biR vARMı$ biR yOkMU$ ..


İtLé köpékLé uqra$acak waktim oLsaydı,vétérinér oLup séni tédavi édérdm.

GoRdúm Hé? GüzéLLíGé Sáhíp oLmäyä çäLışmıorúm,Istédígím Hérşéyí éLdé édébíLíorúm..!


Bény färk étmén íçín gozLérínín íçíné bäkmíorúm,färk édénLérín yänínä kéndím gídíorúm..


Kéndíní íspät étmék íçín şékíLLéré kopék oLmuorúm ,bén kím oLdúgúmú zätén ,bíLíorúm..


Dún béní únút díe häbér gondérmisin! íLk oncé bí dúsún hätírLänmäyä dégér mísín=?

Onun ßunun cOcuqu deqıL ßen ßaßyasakın OqLuyum.. zar atmam, şansa ınanmam, sans varsa Onuda ßen yaratırım.. kendi kuraLLarımLa Oynarım.. ßaktım Oyun sıktı, ßırakıp kaLkarım.. ÖyLede kOLpayım

Şımarıqım, uySaLım, İsteyinCe Laf koyarım aMa Choq HasSaS ve aLınqanım ÇözZemeSsin ßeni ßen Zor oLanLardanıM..


yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

ÇözeMediğiM DenkLemLerin...ßiLmediğiM ÇözüMLeri GiBisin..!!

süsLü aşqh KeLimLeRi yoqh bisDe baqışıMıs yeteR geRçeqteN sefeNe!....

s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér

BéNy uZahKTaN !ZLéD!N!Z !MRéND!N!Z B!L!oRuM, H!ÇB!R ZaMaN BéN!M G!B! oLaMaDıNıZ oLMaNıZı D!L!o0oRuM…?

 
 
 
 

0 comments: