DuyğusaL nickler - Sizin Portal

DuyğusaL nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

18.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

♥ Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eger beklenen.... Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..

♥ Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...

♥ Özledigim ne sensin ne de bir baskasi... özledigim gerçekten hissetmeden bana "seni seviyorum" demeyecek biri..

♥ Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!

♥ Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?

♥ Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis...

♥ Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz... Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir...

♥ Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.

♥ Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.

♥ Bir gün bir sevda çalar kapinizi... Sasirirsiniz, beklemiyorsunuzdur... Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmissinizdir... Ancak, bu sevgi asktan öte olarak yerini alir gözlerinizden kalbinize !

♥ Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüregine gözlerin zaman zaman takilirsa uzaklara kulaklarin ansizin çinlarsa bilki bir yerlerde delice özleniyorsun.

♥ Keske Yanlizligim Kadar Yanimda Olsaydin Keske Onunla Paylastiklarimi Seninle Paylassaydim Keske Senin Adin Yanliz Olsaydi Ve Ben Hep Yanliz Kalsaydim...

♥ Simdi Baskasinin Olsanda,boynu Bukuk Yalniz Kalsamda,elimi Tutup Sacimi Oksamasanda Biliyorum Yinede Benimsin...

♥ Yine Gunesin Batma Saati ,kiminin Umutlari , Kiminin Sevdalariyla Beraber. Yine Yalnizliga Selam Saati,kaybolmus Sevgiler Caresiz Huzunlerle Beraber...

♥ Sensiz Gecelerde Yildizlar Dost Yalnizligima,aldatiyorlar Beni Ilk Gun Isiginda...

♥ Yine Kumsal Sakin Yine Deniz Durgun Yine Gunes Batiyor Ve Ben Yine Yalnizim...!

♥ Seni Aradim, Tum Bir Hayat. Simdi Bulmusken, Gitme Ne Olur. Terk Etme Beni, Birakma Beni Yalnizligimla. Sen De Kal Bizimle...

♥ Bir Marangoz Ustasiyim Adeta,bir Ayagi Mutlaka Kisa Masa Yapan.bir Elimde Cekic Bir Elimde Civi,kendimi Bir Resim Gibi Cakacagim Insani Ariyorum Yillardir...

♥ Nekadar Guzeldi Senle Beraber Olmak Simdi Yanlizim Ellerim Basimin Arasinda Seni Dusunuyorum...

♥ Dudaklarimdan Dusurmedigim Bir Sigara Gibisin.ustelik,oyle Bir Illetsin Ki Bir Sara Gibi Her Daim Uykularimda Beni Nobet Nobet Yoklarsin...oyle Uslanmaz Oyle Utanmaz Nobetlerine Alisamadim.her Aciyi Tasidim Da Yuregimde Bir Sensizligi Tasiyamadim...

♥ Sen Hic Geceleri Sabahlara Kadar Agladinmi Yanlizlik Nedir Bilirmisin Sorarim Sana....

♥ Suru Kalabaligindan, Bir Kartalin Yalnizligidir Benimkisi.yagmur Sonrasi Gozyasi Gibi Cig Tanesinin Yalnizligidir , Ask Icin Solan Yalnizligidir.

♥ Birgun Hayatin Butun Guzelliklerinden Vazgecip,olume Sessiz Sedasiz Gitmek Istersen,yanima Gelki Sana Sensiz Yasamanin,sensiz Olmanin Olum Oldugunu Gostereyim...

♥ Bu Yanlizlik Olumden Beter, Acilarin Sonu Degilmidir Dertler, Olum Gelmis Kapima, Can Bu Sozler Neyler...!

♥ Yalnizlik Paylasilmaz, Paylasilsa Yalnizlik Olmaz...

♥ Bilirim,yalnizliga Bir Sen Dayanirsin, Kendine Sirdas Kendine Arkadassin, Nasil Basardin Bilmem Tabi Basariysa Eger Yalnizlik!

♥ Sen Masmavi Gokyuzune Benzetiyorum Erilmezi Son Bulmayan, Erisilemeyen Yapayalniz Bulutlar Olsa Gunes Olsa Ay Olsa Dunya Senin Olsa Bile, Yalniz.

♥ Bakarken Uzaklara Bir Don Ardina Kimbilir ... Kimin Ufkundasin ....

♥ Attigin Adimlar Kisalir, Dusunceler Kisirlasir, Hayaller Ufalip, Zaman Darlasir, Uykularin Bolunur Bir Ciglikla, Dayanmak Zor Olur Baskalarina, Sadece O Vardir, Yalnizliginda.

♥ Yalnizligima Kostum Dizlerimse Pesinden Agladi Sevgide Ne Varsa Araladim Sevilmekten Habersizim Ben...

♥ Sakin Uzmesin Seni Karsiliksiz Sevgiler,bagrina Tas Basarsin Acilar Bir Gun Diner,giden Gitsin Aldirma Yanginlarda Soner.sakin Bakma Ardina Krallar Onde Gider...

 
 
 
 

0 comments: