En kral Nickler - Sizin Portal

En kral Nickler

Thursday, July 3, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

21.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

KRAL GİBİ YASAYIP KOPEK GIBI ÖLMEKTENSE KOPEK GIBI YASAYIP KRAL GIBI ÖLURUSÜN..



DaLıMıZı KeSeNiN aGaCıNı KoKuNDeN KeSeRiZ•••·



"..ÇaY ßardağınDa ßırakılaN DudaK PaYı KadaR ßiLe uZaK KalamaM GözleriNe.."



"..KıZ DediğiN iStanbuL GiBi oLmaLı; FetiH'i ZoR, FatiH'i TeK oLmaLı.."



"..MutluluK ßiR ÇimendiR ßastığıN YerDe ßiteR, YalnızlıK GittiğiN YoldaN GeliR.."



(%) SeNi SeveriM, SeNi SeveniDe SeveriM, SeNi ßeniM KadaR SeveniDe KurşuNa DizeriM (%)



SaNa oLaN GüveniM SonsuZ, eĞeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ



DumansıZ SigaranıN, KöpüksüZ ßiranıN, SensiZ ßu HayatıN Taa *amg.



нєєєєєєу! ηє ∂υяυуσяѕυη вє, αт кєη∂ιηι ∂єηιzє. gєяι∂є вєкℓєуєηιη ναямış αℓ∂ıямα ...



Ağlama Ağlat==>senin qizlice ağladığın gzyaşlarına değsin,Yine de İnat yap,Ama kin DoLmasın Yüreğin,Sevgine değmeyenler utansınki İçin rahatlasın



El ElE tUtUsAn bİrİnİ gÖrSeM gÖzLeRiM dOlUyO...!bİr SiLeNim Yok HaSrEtİM tENiNe SEnSiZ YasAMaYı CekEMez OLdUM



seNi ÇoK aRıYoRuM pİşmAnIm AgLıyOrUm AnLadIm HerSeYiMsİN bNe AFFEDERMİSİN...



4 NâLâ âméL péşNdé dôVûNr HâLdéÎm Vé oLdqM KoNuMLâ bâŞM dîK ôvûNr hâLdéîm,,KmNLé déRdm,kMnLé sOrUnM cVp véRn..!

sNi üsMk isTêmêDim en iisi iNthr êDim Ddm 10 dâqqLık yâSm mOLsı werDim sâNqi cnntê bir sRnLk koLâsı içTim wê iLk uçâkLâ chnnêmê iNdim..

qiT Ne duruosuN seNde qiT sNNde bi faRkıN yOkmuss...

heLaL oLsun sNa ßi kaLbi parçaLadın ßi yaşaMı ßiTirdN heLaL oLsunn...

çoK korkyOrdum sOnnda sNde qidersiN die qiTTin iştee qiTTin...

heRksiN kaLßimde ßi yeRi waRdı ßnm kaLßimdeki yeRi sN işqaL eTTin heRkes işqaLciLere kaRşı çıkaRkN ßn ise kndiMi sNa tesLim eTTi

 
 
 
 

0 comments: