ask nickleri - Sizin Portal

ask nickleri

Wednesday, July 2, 2008



 
 

Webmaster :

 
 

25.04.2008 tarihinde Msn NickLeri üzerinden, yazan: yazan noreply@blogger.com (EFECAN03)

Bağlamış elimi kolumu Ne kadar uzağa gitsem de kopamadım Ne kadar yakınsam ona Ben o kadar uzağım ondan ..

Her taraf tuzak her bir yer yalan Tutulmamış ki hiçbir söz Her yalan dolan var..

Gözünmü KLdı Hyatımda OYun Sandın Galiba ? Yanımda OLmasanda Aklımdasın Her Solukta…

Sakın Çıkma Aklımdan…

Yarım KAldık En Sonunda…
Oyun nickleri , aşk nickleri , güzel msn nickleri

Taş Bebek Deilm MElekte Ama Aqlım İi ÇAlışır

Beynininn İçi Çok Loş Kurduğun Hayaller Hep Bomboş SokaklarDa PAhalı OLsa Olurmusun Bizimle Serhoş ?

İSterdim YEniden Doğmak Yada Hepten Yok Olmak :S

Ben yakın sen uzak Ya sen yakınlarımda ben Irak ..

Bak dayandım olmadı, çek silahımı vur Elime belime varmıyor affet Bugünüme kusrum var Dostum canımamı kastın var?

ben bir pembe diziyim hergünüm bir ölüm…

Oyun nickleri , aşk nickleri , güzel msn nickleri
Sattım a$kı S3nd3 kaLsın, taLißim Çok S3n yaLansIn.. İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak v3r Üstü KaLsın..

нάуάт mάтЯσсKнάđί KuđuЯσсK

Kim SöyLemi$ CadI OLdugumu ? Sén €LmanI Yé $ékéRim ..

•# ßana ßi$éy sOrmayIn ! –> ßiLmiOrum !

ηє уαяıη υмяυм∂α,ηє ∂є ∂üη ..

†ıк..!†ıк..!кiм..!0o..!(-ßђєи..!-λsк..!)ßi..!Siq†iя..!qi†..!Yђλ..!

 
 
 
 

0 comments: